Üniversitemiz Genel Sekreterliği görevine, Doğu Marmara Kalkınma Ajansı Genel Sekreteri Dr. Fatih Akbulut atandı. Dr. Akbulut 28.01.2015 tarihi itibari ile görevine başladı.
Özgeçmişi 04 Eylül 1978, Kocaeli
İş Tecrübesi MARKA Genel Sekreteri - Kocaeli, 2012-2015 Suruç Kaymakamı - Şanlıurfa, 2011- 2012 Gümüşova Kaymakamı - Düzce, 2007- 2011 Kocaeli Büyükşehir Belediyesi, Destek Hizmetleri Daire Başkanı , 2006 -2007 Sason Kaymakamı - Batman, 2004- 2006 Çamaş Kaymakamı - Ordu, 2003- 2004 Tekirdağ Kaymakam Adayı , 2000- 2003
Eğitim Doktora: Ankara Üniversitesi SBE, Sosyal Çevre Bilimleri ABD, Ankara, Turkiye, 2004- 2010 (Avrupa Birliği Etki Değerlendirmesi Modelinin Sürdürülebilir Kalkınma Bakımından İncelenmesi). Yüksek Lisans: University Of Exeter, Kamu Yönetimi ve Kamu Politikası, Exeter, UK, 2001-2002 Lisans: Ankara Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi, Kamu Yönetimi, Ankara, Türkiye,1994-1999
Yabancı Dil İngilizce - Çok İyi (2012-KPDS, 93) Fransızca - Temel
Katıldığı Uluslararası Forum ve Çalıştaylar * Amerika Birleşik Devletleri Dısisleri Bakanlığı ve Uluslararasi Eğitim Kurumu (IIE), Global Liderlik Forumu, Washington DC, 2010. * Tulane Universitesi (Amerika Birleşik Devletleri), Afet Yönetimi ve Planlaması Atölye Calışması, New Orleans, LA, 2011.
Uluslararası Ödüller * Fulbright Bursu (Amerika Birleşik Devletleri) Humphrey Fellowship Programı, Kamu Yonetimi ve Kamu Politikası Analizi, Syracuse Universitesi. NewYork, 2010-2011. (Amerikan yerel yönetimleri hakkinda teorik eğitim ve yerinde incelemeler) * British Chevening Bursu (Ingiltere), Avrupa Birligi Sistemi, Exeter Universitesi, İngiltere, 2006.
Katıldığı Ulusal Çalıştaylar *Avrupa Birliği Standartları Işığında Tehdit Altında Olan İncinebilir Grupların ve Özellikle Kadınların Korunması, İçişleri Bakanığı, 27 Aralık 2011, Şanlıurfa *İyi Yönetişim, İnsan Hakları Işığında Kadın Hakları, İnsan Hakları Bağlamında Kolluğun Denetimi, Avrupa İnsan Hakları Mahkemesinin Türkiye Aleyhindeki Kararlarının İncelenmesi, Özel Korumaya İhtiyacı Bulunan Grupların Hakları, İçişleri Bakanığı, 14 Aralık 201, Gaziantep *Köy Kanunu Çalıştayı, İçişleri Bakanlığı, Ankara, 2010
Diğer Eğitim ve Seminerler *Kamu Yönetiminde Reform Semineri, İçişleri Bakanlığı, Ankara - Türkiye, 2004 * 87. Dönem Kaymakam Adaylığı Kursu, İçişleri Bakanlığı, Ankara - Türkiye, 11/2002-03/2003 * Kamu Diplomasisi Sertifikası, Milli Guvenlik Kurulu Genel Sekreterliği, Ankara- Turkey, 9/2002-11/2002 * Dil Kursu, Alliance Francaise de Lyon, Fransa, 04/06/2002 - 30/08/2002
Hazırlanan veya Yürütülen Projelerden Bazıları *Suruç Kaymakamlığı - İçişleri Bakanlığı, 2012, Sosyal Rehabilitasyon Projeleri * Suruç Kaymakamlığı - Kalkınma Bakanlığı, 2011-2012, Sosyal Destek Programı (SODES) Projeleri * Suruç Sosyal Yardımlaşma Vakfı - Çalışma Bakanlığı İş-Kur, 2011-2012, Toplum Yararına Çalışma Programı, 941 kişiye geçici istihdam sağlanması * Sason, Gümüşova, Suruç Kaymakamlıkları - İçişleri Bakanlığı, 2005-2012, KÖYDES Altyapı Projeleri * Gümüşova Sosyal Yardımlaşma Vakfı -Sosyal Yardımlaşma Genel Müdürlüğü, 2008-2009, Sosyal Konut Projesi * Gümüşova Sosyal Yardımlaşma Vakfı - Sosyal Yardımlaşma Genel Müdürlüğü, 2008-2009, Evde Yaşlı Bakım Projesi * Sason Sosyal Yardımlaşma Vakfı -Sosyal Yardımlaşma Genel Müdürlüğü, 2005, 1000 Kadın Okuma Yazma Öğreniyor Projesi * Sason Köylere Hizmet Götürme Birliği- Batman İl Özel İdaresi, 2005, İlköğretim Öğrenci Yurdu Projesi
Üyelikler * Türk İdareciler Derneği
Uluslararası Üyelikler * Chevening Alumni, UK * State Alumni, USA
Sunduğu Seminerler * Mülki İdare Amirliği, Kocaeli Üniversitesi, 2009 * Local Government in the European Union: Transformation of Turkish Local Government System During Turkey's Accession Process to the EU, Moynihan European Research Centers, Maxwell School, Syracuse University, 2010