Kocaeli Üniversitesi Mühendislik Fakültesi Prof. Dr. Savaş Ayberk Konferans Salonu'nda dün (13.05.2019) birimlere gelen taleplerin (Öneri, İstek, Memnuniyet, Şikayet, Bilgi Edinme) ve iyileştirme faaliyetlerinin (Düzeltici-Önleyici) yönetilmesi, birim kalite elçileri aracılığı ile gerçekleşmesi için Üniversite Birimlerinden gelen 140 Birim Kalite Elçisine Sistemi tanıması ve kullanımı için KYS-Talep Yönetim Sistemi ile ilgili eğitim programı düzenlendi.
Kalite Koordinatörlüğü'nden Sorumlu Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Nilgün Fığlalı, Kocaeli Üniversitesi'nin Kalite Yönetim Sistemi ve Talep Yönetim Sistemi ile amaçladıkları hususlara değinerek, "Bu sistemi yeni kullanacağımız için herkesin aklında bir takım sorular muhakkak vardır. Ama yavaş yavaş her şeyin rayına gireceğine eminiz. İlk veri toplama aşamasını gerçekleştirdik. Bu sistem sizler üzerinden faaliyet gösterecek, belli bir dönem çalıştırıp sizlerle kontrolde olalım. Sıkıntı ve problemleri belirleyelim ona göre iyileştirmeleri gerçekleştirelim. Hepimize çok fazla sorumluluk düşüyor, bu yüzden birim kalite elçileri olarak bu eğitime katıldığınız ve zaman ayırdığınız için sizlere teşekkür ediyorum." ifadelerini kullandı.
Kocaeli Üniversitesi'nin Kalite Yönetim Sistemi ve Talep Yönetim Sistemi hakkında bilgiler veren Volkan Kaya, "Bugün burada kurumumuzda ilk defa yapılacak olan talep yönetim sistemini konuşmak üzere toplandık. Amacımız, kurumda kalite anlayışını tamamen yaygınlaştırmak. Üniversitemizin kendine ait hedefleri var bu hedeflere ulaşılıp ulaşılmadığını, ne ölçüde ulaşabildiğimizi elde etmeye çalıştığımız bir kalite çalışması gerçekleştirmeye gayret ediyoruz. Kurumu, daha ileriye götürebilmek için kurumda aksayan yönleri belirlememiz gerekmektedir. İşte o aksayan yönleri de talep yönetim sistemi ile belirleyeceğiz." dedi.
Eğitim, soru-cevap ile sona erdi.
Haber: Zeynep İleru (Radyo K.İ.)
KYS Talep Yönetim Sistemi Eğitimi Verildi
14 Mayıs 2019