Kocaeli Üniversitesi İletişim Fakültesi'nde dün (19.03.2019) Kocaeli Üniversitesi Reklam Ajansı tarafından "Yeni Nesil Reklamcılık" isimli bir etkinlik düzenlendi. Mullenlowe Şirketi Metin Yazarı Mustafa Can Demir'in konuşmacı olarak yer aldığı etkinliğe, çok sayıda öğrenci katıldı.

Yeni nesil reklamcılık kavramının ne olduğunu öğrencilere aktaran Metin Yazarı Mustafa Can Demir, "Bu kavramın içerisindeki yeni kelimesi gün veya zamanla ilgili değildir. Yeni nesil reklamcılık örnekleri 1980'li yıllardan beri vardır. Yeni nesil deyince akıllara robotlar, yapay zekalar gibi teknolojik malzemeler geliyor ama bunlarla ilgisi yoktur. Çoğu sektörde duyduğunuz, robotlar gelecek işinizi elinizden alacak, artık yazılımlar ve yapay zekalar işçileri işinden edecek gibi söylemler vardır. Bu söylemlere reklam dünyası uzak değildir. Yapay zeka ile reklam yazmayı da denediler. Yapay zeka yardımcınız olabilir ama sizin yerinizi asla alamaz." dedi. Etkinlik soru cevap ile sona erdi.

Haber: Ömer Can KOÇ (Radyo K.İ.)


Kocaeli Üniversitesi
basın ve halkla ilişkiler
iletişim
bilgi edinme birimi
fotoğraf
grafik/tasarım
halkla ilişkiler ve tanıtım
E-GAZETE
Haber Merkezi
KOÜ'de Yeni Nesil Reklamcılık Konuşuldu
20 Mart 2019