Kocaeli Üniversitesi İletişim Fakültesi'nde Reklamcılık ve Ajans yönetimlerine yönelik bir seminer verildi. Seminere konuşmacı olarak Medya Baba Dijital Reklam Ajansı Kurucuları Ammar Yıldırım ve Teoman Demirtaş katıldı.

Medya Baba Dijital Reklam Ajansı Kurucusu Ammar Yıldırım, medya sektörüne nasıl girdikleri hakkında bilgiler vererek reklamcılık okuyan kişilerin hangi özelliklere sahip olması gerektiğinden bahsetti. Yıldırım, "Reklamcılık okuyan öğrenciler, sanatsal bakış açıları geniş ve hızlı çözüm üreten kişiler olmalıdır. Reklamcılık öğrencileri sürekli yeni bir fikir oluşturmak için ve yeni bir projenin üzerinde çalışmak için çaba sarf etmelidirler. Reklamcılık ve Grafik Tasarım alanında fikirlerinizi hep güncel tutmanız ve gündemi takip etmeniz gerekiyor." ifadelerini kullandı.

Medya Baba Dijital Reklam Ajansı Kurucusu Teoman Demirtaş ise, reklamcılık sektöründe çalışacak kişilerin bakış açılarını geliştirmelerinin önemli olduğunu vurgulayarak, "Dijital reklam sektörüne hizmet eden reklam ajansları ve reklamcılar farklı fikirlere sahip olmalıdır. Dijital dünya çok hızlı gelişmekte ve reklamcı bireylerde bu teknolojik gelişmeleri ve yenilikleri takip etmelidir. Dijital ajanslarda çalışmak için yaratıcı olup, sürekliliği sağlamak önemlidir. Çalışmak istediğiniz ajans için yaratıcılığınızı ve stratejik düşünme yeteneğinizi ortaya koymalısınız." dedi. Etkinlik soru cevap ile sona erdi.

Haber: Zilan KÖKERER (Radyo K.İ.)

Kocaeli Üniversitesi
basın ve halkla ilişkiler
iletişim
bilgi edinme birimi
fotoğraf
grafik/tasarım
halkla ilişkiler ve tanıtım
E-GAZETE
Haber Merkezi
KOÜ'de Reklamcılık ve Ajans Yönetimleri Anlatıldı
14 Mart 2019