Üniversitemiz “Her Talep Bir Armağandır” sloganı ile Öneri, İstek, Şikâyet, Bilgi ve Memnuniyet taleplerini alabileceği Talep Yönetim Sistemini aktif hale getirmiştir.

Kocaeli Üniversitesi tüm paydaşlarından gelen idari ve akademik süreçlere ilişkin öneri, istek, şikayet, bilgi, ve memnuniyet taleplerini objektif bir şekilde değerlendirip, en kısa sürede çözümleyerek, elde edilen raporların üniversite yönetimi ile paylaşmak ve bu yolla kurumda sürekli iyileştirmeyi sağlamak amacıyla Talep Yönetim Sistemini kurmuştur.

Bu servisi kullanarak Kocaeli Üniversitesi bünyesinde bulunan birimlere Üniversitede yapılan faaliyetler ile ilgili her türlü öneri, istek, şikâyet, bilgi ve memnuniyet taleplerinizi http://kys.kocaeli.edu.tr/ linkini kullanarak iletebilirsiniz. 15 Mayıs 2019 tarihinde kurulan sisteme bugüne kadar 733 talep gelmiş. İlgili birimlere aktarılan talepler birim kalite elçileri tarafından cevaplandırılmıştır.

Kocaeli Üniversitesinde Kurumsal gelişime katkı sağlayacak taleplerin gözden kaçmasına, hiyerarşik ve bürokratik kademeler içerisinde kaybolmasına izin vermemek ve KYS-Talep Yönetim Sisteminden alınan tüm geri bildirimlerin stratejik ve operasyonel iyileştirmelere yönelik olarak kullanılması için gerekli çalışmalar yapılmaktadır.

Kocaeli Üniversitesi
basın ve halkla ilişkiler
iletişim
bilgi edinme birimi
fotoğraf
grafik/tasarım
halkla ilişkiler ve tanıtım
E-GAZETE
Haber Merkezi
“Her Talep Bir Armağandır”
16 Ekim 2019