Page 22 - 8. GÜN (11-17-mart-2019)
P. 22

KOÜ’de




                                                       Reklamcılık ve



                                                       Ajans Yönetimleri




                                                       Anlatıldı



                                                       Kocaeli  Üniversitesi  İletişim  Fakültesi’nde  Reklamcılık  ve
                                                       Ajans  yönetimlerine  yönelik  bir  seminer  verildi.  Semi-
                                                       nere konuşmacı olarak Medya Baba Dijital Reklam Ajansı
                                                       Kurucuları Ammar Yıldırım ve Teoman Demirtaş katıldı.

                                                       Medya  Baba  Dijital  Reklam  Ajansı  Kurucusu  Ammar
                                                       Yıldırım, medya sektörüne nasıl girdikleri hakkında bilgiler
                                                       vererek reklamcılık okuyan kişilerin hangi özelliklere sahip
                                                       olması gerektiğinden bahsetti. Yıldırım, “Reklamcılık okuy-
                                                       an öğrenciler, sanatsal bakış açıları geniş ve hızlı çözüm
                                                       üreten  kişiler  olmalıdır.  Reklamcılık  öğrencileri  sürekli
                                                       yeni bir fikir oluşturmak için ve yeni bir projenin üzerinde
                                                       çalışmak için çaba sarf etmelidirler. Reklamcılık ve Grafik
                                                       Tasarım alanında fikirlerinizi hep güncel tutmanız ve gün-
                                                       demi takip etmeniz gerekiyor.” ifadelerini kullandı.
                                                       Medya  Baba  Dijital  Reklam  Ajansı  Kurucusu  Teoman
                                                       Demirtaş  ise,  reklamcılık  sektöründe  çalışacak  kişilerin
                                                       bakış  açılarını  geliştirmelerinin  önemli  olduğunu  vurgu-
                                                       layarak,  “Dijital  reklam  sektörüne  hizmet  eden  reklam
                                                       ajansları ve reklamcılar farklı fikirlere sahip olmalıdır. Di-
                                                       jital dünya çok hızlı gelişmekte ve reklamcı bireylerde bu
                                                       teknolojik gelişmeleri ve yenilikleri takip etmelidir. Dijital
                                                       ajanslarda çalışmak için yaratıcı olup, sürekliliği sağlamak
                                                       önemlidir. Çalışmak istediğiniz ajans için yaratıcılığınızı ve
                                                       stratejik düşünme yeteneğinizi ortaya koymalısınız.” dedi.
                                                       Etkinlik soru cevap ile sona erdi.

















     19
   17   18   19   20   21   22   23   24   25   26   27